Tuesday, December 28, 2010

lama gila x update.

okayy.. so cuti dah nak habis. lbey kurang 5 minggu cuti.
so far x buat apa.
the only thing that was done is a short one night trip to PD.







not bad la tempat dye... x ramai sgt... but the problem is the time kitorang pegi la. it was chrismas mann...
org sume cuti.
so mmg jam lah PD tu.



tapi nasib bek tmpt kitorang camping tu x ramai... okay laa.. walaupun agak jauh dari facilties yg mandatori seperti tandas dan lain2. so ini gambar2 yg menunjukkan apa yg aku buat.










cantik kan gamba ni?

 kehkehkehkeh.
 meet the gang.


so itu je la aktiviti besar yg dpt dicapai pada cuti sem kali ini.
insyaAllah next cuti boleh buat lagi.
Amin~




Saturday, December 4, 2010

its december.

yeay.. wooo.. zzzzzz

Friday, November 26, 2010

cuti dah seminggu
so far x buat ape.
menjaga perut. yeah.

Saturday, October 23, 2010

woot woot

sangat lama dah tak update blog.
tak banyak yang aku rasa boleh dicerita kan.
untuk mereka yang tak tahu, 20 10 2010 was my birthday.
normal day, celebrated with friends.
makan2, lepak2, enjoy.
simple dude, tak perlu kek, tak perlu hadiah.
wish cukop.
tak wish pon takpe.
to me, birthdays are just like any other day. nothing special about it.
why? i have no idea.
penting ke untuk celebrate birthday besar besaran?
tak tahu lah.

next, finals are coming up.
1st paper on 8th november 2010.
macam tak percaye je.
kejap je dah habis satu semester.
ntah ape yang dah di belajar, aku pon tak tahu.
insyaAllah, study week aku akan study kaw-kaw dan dapat result yg cemerlang, gemilang dan terbilang.

woot woot!

Saturday, September 25, 2010

xde bnde nk ckp dah.
bosannye hidup?

Thursday, September 16, 2010

Movie Review

br tgk Resident Evil : Afterlife.
ok la kot...
tp agak pelik br sejam stgh dah abis..
cite yg bukan utk yg lemah jantung.
terutamanya jika tgk di wayang ataupon di mana2 tv besar, sound system yg kuat dan gelap.
bukan menakutkan tp mengejutkan.
susah sikit la nk tido dlm wayang.
n utk kapel2, susah la anda nk ber____ di dalam.
hahaha.
mmg gruesome. awal2 dah byk kepala terpelanting.
mmg ptot tgk kalo anda fan cite kejam.
walaupon sikit, tp ok lah.
n lg skali saya ckp, cite pendek sgt.
dah xde idea agaknye.
tp still ade sambungan nnt.
overall, 3 bintang.

Friday, September 3, 2010

setelah sekian lama,

akhirnya aku blk umah.
busy day....
btolak dari melaka kul 9.
thnx to my dad kejut kul 730.
woah. x cukop tidur.

smpai2 kl, x sempat nk tidur.
smpai,
lepak jap, then my dad ajak g careefour.
jd driver jap.
pegi beli....... rak kasut.
n lampu kelip2...
n owh. ini sebelum sembahyang jumaat.

lepas smayang jumaat,
terpaksa memanjat nk pasang lampu kelip2 tu.
letih2... kalo la ade air...
hahahaha.

then, afta that, smpai bbuka,
pasang rak kasut.
3
hahaha.
kemas umah utk hari raya.
esok, shopping raya.
lusa, buat garden.
wah wah wah.
bergaya.

Saturday, August 14, 2010

bazaar ramadhan at 4 pm.

kebanyakan dr anda mesti fikir bahawa pada pukul 4 petang, masih terlalu awal utk pergi ke bazaar ramadhan.
well, think again.
jika anda bukan penduduk kl, or more specifically, keramat/melawati/permata,
anda mungkin terkejut yang pukul 4 pon dah ramai kat bazaar.
bazaar melawati.
jauh lagi nk berbuka, tp
dah ramai.
jam.
org siap parking atas divider.
mmg gempak.
pelik tp benar.
jd kpd yg bukan org kl di luar tu, jgn la terkejut kalo ziarah kl, n pergi bazaar kul 6 lauk dah abis.

Friday, August 13, 2010

its been a while.

well,
whats new in my life.
not much really.
a girl in my life?
maybe... its complicated.
well, hmmm....
xtaw nk ckp ape,
bbuka kat rumah,
mkn pizza.
hahaa.
penah x dibuat org?
pelik en?
x g bazaar ramadhan, x mkn nasi.
pelik en.
hehehe

Sunday, August 1, 2010

..

tonight. i am not myself.
sumthin is missing,
sumthin is not there,
im thinking,
i cant sleep
i keep searching
for sum1
that can keep me company
when no one else can
that stays up late just for me
selfish
i know
but maybe thats what i need
sum1 to be there until i can sleep again.
living alone
not that fun.

Sunday, July 25, 2010

random

dah lame x update.
maklumlah, duk murni ni, internet cam babi skit.
well,
hostel sgt teruk.
murahan.
nk tile lantai pon xde budget.
duk pijak simen je.
hahaha.
tp x sunyi,
nk taw knape?
sering ditemani serangga2 seperti kupu-kupu, lipas, dan semut gatal.
semut itu bukan gatal mngorat, tp gatal rase nk garu bile di gigit.
lipas pon besar2, siap ley lepak dlm bilik bersame2.
mmg terbaek lah hostel niyh.
hahaha.

well, kelas dah 2 minggu,
xtaw la ape yg dah blaja.
ok lah kot.
bab satu dah blur.
nk wat cane.
ntah ler..
otak belum jalan lg kot..
o yeh. duk murni ni, belanje lebih la.
duit minyak x cukop sebulan RM30
ni kne mintak extra loan ni.
hahaha.
maklumlah, minyak naik. =p

Friday, July 16, 2010

lame x update.

sory lame x update..
seminggu kot..
dah masuk U blk dah.
internet belum ada.
sebulan kot br nk ada..
ntah la tm.
lmbt.
owh.
aku psg streamyx kat hostel.
sebulan 68 inggit.
kongsi 6org.
x la sakit sgt.

owh.
kalo xtaw,
aku study kat UTeM.
Universiti "Teknikal" Malaysia
teknikal la konon nya.
starting this sem,the name shudve been changed to
universiti teori malaysia
gampang.
i chose utem coz its more amali than reading.
n now, its just reading.
plus 50 50 final.
dammit!

Saturday, July 10, 2010

last day in kl..

okay..
going back to melaka at 6 am..
last duty in kl , is to,
futsal? tgk bola?
okay..
maybe la kot..
kul 10 or 11 futsal.
kul 230 bola.
habis kul 430..
n then?
blk mandi, cabal?
aaaaaa....
xtahu.....

Sunday, July 4, 2010

I LOVE GERMANY

I

LOVE

GERMANY

XD

Thursday, July 1, 2010

Counting Down!

well, holidays almost over.
ALMOST.
just over a week.
i know2...
i cuti paling lame....
hehe.
before org cuti i dah cuti, org dah abes cuti i still cuti.
hahahahaha..

Oi neighbour. Bila mau kua?

Saturday, June 26, 2010

random

sebelum nk tido semalam, tiba2 terpikir..
presiden obama x byk celoteh mcm bush eh?
jarang betul dgr berita psl dye...
ke sebab aku jarang tgk berita?

.....

evryone's leaving...
sume da start klas...
why m i still the one tgh cuti...
boring dah cuti ni.......

Monday, June 21, 2010

my holiday..

so..
.y holiday was from thursday till sunday...
4 days of sun...
n i really mean SUN!!!
panas gila....
xde lngsung redup ke hujan ke.
just plain ol' ray of sunshine...
sakit badan wooo......

from kl to kelantan 1130 am to 8 pm....
kul 2 br kua kl...
so 6 hours nk smpai kelantan.
smpai2 je terus dinner....
yati ayam percik..
woohoo..
dlm erti kata pendek cuti byk mkn nasi.
haahahaha.

keesokannnya pergi ke kenduri kahwin schoolmate ayah i...
makan nasi berlauk....
tp x lama pon kat situ..
from 11 to 1 kot...
ari jumaat kne la pegi sembahyang jumaat.. LOL
then ptg tu,
kami berjalan2 di bandar kota bharu..
xde ape nk cite sgt..
so lets skip that..
=)

so ari sabtu, we bertolak pagi utk pergi ke penang pulang...
from kelantan to penang, emm 6 hours kot...
from east to west..
jrang betul org buat..
n no there is no highway.
kne rentas banjaran titiwangsa kot....
u know my geography is bad..
hahahaha.
penang pon panas gila...
waaaa.....
knape la panas belaka ni..
sakit kulit woo..
well,
smpai2 terus humairah briyani kot..
lupe name..
hahahaa.
sedap.
then terus blk hotel. sume tido.
wahahaha.
that nyte nak makan kat gurney drive.. tp x dpt woo....
byk gila keta....
x dpt nk parking..
so pergi kota kubu instead...
hahahaha.
ok la kot..
mkn..
aaaaaaa...
perkasam? no. persamu?
aaaa..
ntah..
senang kate mcm rojak la.
hahahahaahhaa.
ok xtaw.
hehehehe.
aaaa...
ok la..
cukop la...
i xtaw nk tulis ape dah.
bye2.

Wednesday, June 16, 2010

apa i nk buat ni?

so..
harini sgt bosan....
on off fb cam gila....
xtaw nk wt pe...
help!!!!!

Tuesday, June 15, 2010

World cup 1.....

smlm : yeay for germany....


today : wtf cameroon?

Monday, June 14, 2010

because i was tagged....

Make a sign and write the URL of your blog in it. Take a photo and post the photo in your blog. Then, write the reason you choose the URL of your blog.

so i cheated... i x reti lukis okay....
copy paste je....

well, kangaroo melompat is the name of my blog..
i wonder why....
typical me being silly n random....
rase mcm comel kan name?
tp im not cute...
kangaroo melompat,
just a random thing...
lalaalalala~

sape rase nk buat, buat la...
XD

P.S sory dah lame x update.. not much happening in my life lately.
been a slow, slow couple of weeks....

Friday, June 4, 2010

thursday is holiday....

yeay...
had a fun day.....
supposed to be a 6 man trip,
tp sadly sorg x sihat....
hhahahahaha..
sory2..
x ptot gelak.
hehehehe.

so,
kami ber5 pergi ke sunway lagoon..
nk g camping x jd,
byk sgt cabaran nye...
hahaha.
so,
hari kami bermula mcm biasa,
janji melayu; janji kul 8, 830 br smpai...
tp itu aku dah expect,
so lepak je isap rokok dulu..
perut kosong isap rokok mmg baik.
jimat duet.
hahahahaha
so dpt bas ke lrt dlm kul 9,
nek lrt ke kelana jaya dlm sejam kot.
lama la jugak.
tp ini bukan yg gua nk cerita sbenanya...
gua nk cite pe yg gua nmpk kat sunway..
hahhahaha.

sunway ok la,
tp cuaca agak panas..(makin gelap aku)
hari kami mostly di habiskan dlm pool..
hahaha.
4 jam kot..
wahahaha..
kul 1 smpai 5.
hahahaha.
tp,
yg menariknya, ape yg berlaku dlm pool itu..
melihat- lihat di sekeliling kami,
byk la nmpk kapel...
berdua2, di tepi2 kolam..
hahahahahhaa.
ade yg bergerak,
ade yg duk diam..
ape la yg dorg wat ek?(wink2)
hahaha.
budak2 skarang, xtaw lah..
yg pkai tudung pon same je...
ntah ler....
aku nk ceramah pon, gua bukan bek sgt pon..
tp ntah la...

cerita sebenarnya gua jealous tgk kapel2 ni,,,,
saje nk wat pnjg cerita.
hahahaha.
nmpk mcm best pulak kalo g bercuti ke pantai ke ngn loved one kan.
hahaha.
lmbt lg la for me nmpk nye.
XD

Thursday, May 27, 2010

2 days of fun....

finally starting my holiday...
yehaa...
kelmarin gua pegi downtown.. dpt kasut futsal sebijik.....
lepas tu gua lepak ampang....
kat lookout point tuh....
byk la kapel ehem2....
tp itu bukan sebab gua pergi..
gua pergi sbb nk mkn oblong..
hahhaa.
dan lepak2 la..
amik udara nyaman..
;-)

smlm pulak wa lepak minum,
borak punye borak,
kul 1 lebih g ronda2 kl..
hahhaa.
xde kje..
aku dah lame duk kl ni pon belum taw lg jln2 kl niyh..
hahahhaa.
lepak dpn klcc, ade la sepasang lelaki ppuan ni,
kne sound ngn pak guard...
hahaha.
ape pak guard tu ckp aku x taw..
x amik kesah.
mmbe aku je dgr.
hahhaa.
kemudian,
setelah penat bercerita,
lepak di brj pula..
minum kejap..
haus sgt..
hehehe..
blk umah kul 4 pagi..
tido kul 5 pagi...
br nak lena, bapak dah kejut..
tlg anta dena..
aduyai.....

Tuesday, May 18, 2010

holidays...

seems like my holidays are only getting worse..
its been 3 weeks now, n i only went out,,, hmmm...
let me count..
zero times..
stuck at home mcm anak dara...
anak dara pon kua umah taw?!
aduyai....
tension gile...
ni semua kerane rakan2 ku yg tidak kelihatan...
br nk final...
biasala...
ipts mmg bengong skit..
ntah knape xley nk samekan cuti ngn ipta xtaw...
shheesssshhh!

mesti ramai di luar sane kate,
"ala.. lek ah.."
ha'ah...
try la living my life..
sitting at home alone, with nothing to do ngn ur dad x abes2 suh kemas umah padahal dah tiap2 ari kemas..
sengal...
org len wat sepah, org len kne kemas..
mmg la best duk umah...
nk kua,
tapi,
sorg?
gile lah xde life..
but ok la...
kwn sume ley harap..
no backstabbers, no pretenders..
haha..
u must be wondering,
ape kne mngene?
mmg xade pon..
bia lah...
gua rase nk taip, gua taip..
itu je cite..

Thursday, May 13, 2010

mother's day....

here's kind of a sad post...
if any of u havent known, my mom passed away 3 years ago...
July 25th 2007...

ive got an advice, to all u ppl who still have their mothers with them..
dont take it for granted...

i used to spend my time at home with my mom.
evrything my mom did,
i followed her around..
cooking, sewing, i was by her side everyday all the time..
ntah la.. it gave me so much joy...
but now, since she's gone,
my life became empty...
evrything i do, i feel worthless, useless, no point n so on...
imagine, mmg dr dulu lg,
evrytime im at home, i ade my mom teman... dye teman i, i teman dye..
tp, when im alone,
so whats the point?
i xtaw nk buat ape, why i shud do it..
ntah la...
blur...

tp im glad.
really glad that i was with my mom everytime i cud..
in the kitchen cooking,
in the living room making accessories out of beads...
tgk dye sew my buttons...
alahai..
so many memories...
i learned to cook from her...
thats sumthing im proud of...
i can help make food for my family...
sbb my family x reti masak.
heh.

so, to all u ppl out there,
make the most for ur mother....
even the little things,
just be with her is enough...
xde la perlu hadiah grand2,
teman dye pon dah cukop...
thats all...
a long, n late mother's day post.
='(

Tuesday, May 11, 2010

holidays at home...

as always, holidays aren't the best time in my life...
i know....
u ppl sume, WTF???
x suke cuti...
blah blah blah...
i know2...
xya la bising....
tp dah mmg aku cmtu.. nk wat cane....
x suke holiday....
wana know why?
ntah la.....
feeling like alone,
no one there...
coz basically,
i sorg je kat umah..
dad kje,
sisters; sorg kje, sorg study.
so,
basically i sorg...
kwn2 belum cuti....
city bosan...
nothing there...
so tell me now,
ape yg best sgt psl cuti?
hmm?

Thursday, May 6, 2010

oh fuckk

oh man oh man...
its been a boring week.
now tgh cuti sem..
gile bosan,..
kwn2 sume x cuti lg...
keta xde,
evrything xde la
im stuck at home doing house chores....
stupid life.
bpk la bosannye....
wished i had a better life..
or a way to spend my time.
sick of doing the same thing evryday...
i need VARIETY.
PLZ!!!

Friday, April 30, 2010

freedom?

so the holiday's r finally here.
must think im so damn happy.
well,
to me,
50 50.
sure im happy to be home,
but, nothing is here for me.

i was hopin that this time,
this holiday would be different if i had sum1 special with me,
but i was wrong...
didnt even make it through the exam week.
must be just because we have different kind of lives.
but thats another story.

emmm...
thats all i wana say this time kot.
biasa lah,
org tu mngarut.
:)

Saturday, April 17, 2010

im single again

go figure
huh

Thursday, April 15, 2010

im useless?

seems like recently,
never is going for me.
i mean,
nothing is ok,
nothing is oryte,
nothing is fine.
i wonder why.
ntah la...

i always hurt the one i luv,
eventhough i dont want to..
probably coz im just so used to single life..
handphone letak merata coz xde sape nk text or call.
play games with frens to pass the time,
ntah la..
things i used to do n like to do.
things now have become,
well complicated.

its not that im complaining,
ntah la.
im not sure.
im not myself.
im not sure why.
is it because of the finals?
coz im far away?
coz im not the typical type of guy?
ntah la.
who knows.
a lot on my mind.
but,
i wont ever say anythin.
i'll just write about it.
write and write and write.
the word will never come out of mind.
in medical terms,
environmental effect.
dah biase dr dulu smpai skang,
so bile dah besa pon, still sama.
i know most of u x phm pon..
but like the blog header says.
ngarutan mr ashyie.
thats me..
so xya la garu2 kepala, senget2 kepala2,
naek2 kening.
toksah.
hehe.

im a crazy S.O.B.
tgh sdey, ley snyum.
tgh mrh, ley gelak.
emosi x stabil.
ntah.
GILA.
perkataan plg sesuai...
br aku prasan.
disebabkan dah lame x blog,
so satu post gile pnjg..
pnjg,
tp xde objektif,
xde rumusan,
xde conclusion.
haha.
hmm...
itu je la...
harap2 xde komen ye.

Sunday, April 4, 2010

a great 3rd of april =)

hehehehe.
the title says it all.
the best day of my life so far...
2 great things happened to me today.
1st n most important, i got to meet my gf, melissa edora, for the first time.
<3 <3 <3 2nd, MU kalah di tgn Chelsea. Woo Hoo!
hehehehe.

so the 1st thing...
my gf,
smlm(2nd april) dye ade dtg, dgn her fam kat melaka ni...
tp,
being the bastard that i am,
x g jmpe
dlm ati takut, segan, sipu2 malu, n mcm2 lg rase..
dye marah kejap,
tp kejap je la.
:)
n today(3rd april), she somehow, dtg sini to see me.
terharu kan? :P
yeah..
i luv u so much.
thnx syg...

ok, now 2nd thing.
MU KALAH!!!!
wahahahahaha.
bahagia nye aku.....
x sia2 aku bgn dr tido utk tgk match tu..
hahahaha.
sure bengang budak MU.
pada pendapat aku, aku tgk chelsea maen pon x la hebat sgt..
cam teruk jugak.
tp,
dpt jugak kalahkan MU 2-1.
hahha.
so,
bangge.
to all MU fans,
i fuck Manchester Bersatu.
hahahahha.
hahahahaha.

Saturday, March 27, 2010

Friday, March 26, 2010

its been a while...

hey y'all.
its been a while since i last updated my blog..
sorry..
but its been kinda hectic...
in both ways, academically and in relationships..
well,
my days up till now have been filled with assignments, projects, discussions, n so on...
its damn tiring.
huh..
not getting enough sleep(at nite), at too much sleep(in the evening).
so basically my internal clock is fried...
yeah.
xtaw bile nk tido, bile nk mkn, bile nk mandi...
sume nye dah x betul.
grrrr.
nvm...

so the most recent thing happened was the statics project.
we had to build a paper tower that can withstand a load..
the winner would have to build a paper tower that can withstand a great amount of load and be quite tall.
so here's my project.
Photobucket

its 31cm tall, and withstood a load of more than 400N.
harap2 menang lah.
hehehehe.

so things to come adalah,
1. sains bahan assgnment
2. mikro p assgnment.

btw, final lg 2 minggu..
sengal en dekat nk final pon ade assgnment lg?
study pon belum lg...
grrrrr....
anyways.
wish me luck.

Friday, March 19, 2010

a horrible guy wishing for death.

so the story goes,
i once said to myself, that
I WUD NEVER EVER DISTURB SUM1 ELSES GIRLFRIEND.
i thot i actually kept my word.
after the __ incident.
but,
seems that im just a liar...
hmmm :(
im so disappointed in myself...
i really thot that i changed for the better.
tp turns out that its just got worse....
why, oh why, am i like this...
sum1 plz kill me.
*begging*
this is because,
i hurt sum1, terribly.
feel awful about it.
but,
whats done is done rite?
u hope for the best...
coz,
things that start out terrible,
will end up terrible...
better hurt her now than hurt her in the future rite?
i hope im rite..
i really do...
to those reading this,
i know u think im a horrible person.....
i do too..
so we agree on something....
im a horrible, HORRIBLE, HORRIBLE guy
what shud i do?
ive already hurt her..
n i want to put it behind me.
can i?

Monday, March 8, 2010

things i like. =)

since i have nothing better to do..
imma share with u things i like..

1. the night. x tahan panas.
wait. better yet, senja. cantik! :P
2. rain. hujan nikmat. suke hujan.. =)
3. friends. kwn yg betul kwn. haha. susah nk cari.
4. driving around at nite. bebas. xde jam. x panas. polis pon kurang. :P
5. mkn yg sedap. sape yg x suke, ntah la... bukan manusia agaknye. ;)
6. gf to hold my hand while walking together.
7. a simple text sayinh hello, gud morning, gudnyte, etc.
8. getting a text at the end of the day asking me how my day went.
To put it simply, i like having someone care.:P
9. hmm.. xde dah ke?
itu je yg dpt di fikirkan. akan di-update dr mase ke mase akan datang.

tension...

how wud u feel when u bust ur ass off doing work to get good marks
n ur teammates do half assed work just to get it done?
imagine waiting for them to complete their work
and just end up getting not even a half page worth of work?
thats what happened to me this morning..
i woke up today being, alittle bit motivated to go to class.
otw, about 5 mins to the class,
i get a call
"weh ko kat mane?"
"aku otw g kelas ni la. knape?"
"kelas cancel dowh... aku br dpt taw ni"
"sial kau, br skang nk gtaw? xley harap pnye ketua"
mcm tu la conversation pd pukul 8.15 td..
ok..
so itu xpe la...
still ade semangat skit...
then i got myself to the printing shop nk print kje group yg suh wat semlm tu..
ok..
*cucuk pendrive
*scanning virus
*open document
??
WTF?!
"ape nie??? asal pndek sgt?"
"itu yg aku ckp tu, dorg wat pndek sgt"
bye2 mood, nice knowing you..
so,
now,
im in front of the laptop blogging.
telling you how i feel today.
sume kerajinan yg ade pagi td,
hilang..
hmm....
br taw, juz because kite buat kje 100%,
doesnt mean that other ppl wud give the same amount..
walaupon markah tu group, tp kalo 2 org je buat kje x gune jugak..
hmmmmm.....

Sunday, March 7, 2010

....

mlm yg sedih...
tonite, im feelin ten kinds of sadness.
u think thats not possible?
the fuck i care.
im feeling it.
the reason,
i dont know..
i have my moments.....
sumtimes,
suicide is the solution...
MAYBE.
hm..
suicide..
sounds like fun.
kalo dah mati,
x la rase camni....
kan2?
x rase pape.
rase azab kubur je.
god knows my sins n how much ive done..
sure azab neraka terbaek...
yeah..
suprised u huh?
ingatkan aku xtaw azab kubur?
aku ingat la dinua sementara..
tp x salah en if i wana b hapy time dunia ni pon...
too bad what i want is not what i get.
yeah..
im not happy.
for reasons i dont know...
rasenye, cukop la ape yg aku ada..
so y m i not happy?
hmm...
a question only god knows the answer.
i hope one day i'll get my blessing from god almighty..
eh,
jap.
bukan blessing.
erm..
petunjuk...
whatever la..
in my heart i know what im saying...
as u wudve guessed.
i cant sleep..
thats y im writing this stupid blog...
feeling restless, uneasy, not happy, and so on n so forth..
evrything negative is what im feeling tonite..
and the feeling will come again n again.
at times i dont want it.
so,
whenever i x reply ke, xnk bercakap ke..
thats the sign that im feeling like this.
i bukannye ape,
xnk la marah org x tentu sebab.
hmmm..

Saturday, March 6, 2010

saddest song i know~

1st lady - missing you

oh oh Oh I'm missin' you
Baby I'm missin' you

oh oh oh oh
Baby I'm missing you
Things'll never be the same without you...

What did I do to deserve this
I didn't even get one last kiss, from you
Oh baby God took your love from me
He needed an angel so it seems
I need to feel your hands all over me
I need to feel you kissing me
I need to feel you holding me
I need to feel your touch
Cause I miss your love so much
And I can't keep on living this way
I need you here with me
Why could he take you away, from me

It's hard for me to tell you I love you
As I'm standing over your grave
And I know I'll never hear your voice again
Why did you leave me
Why couldn't you just stay
Because my world is nothin', without you
Now I don't know what to do, with myself

I would've given you anything
Just to make you happy
Just to hear you say, that you love me one last time
I'd go to hell and back over and over again
Just to prove to you how much I need you here

There is nothing that I wouldn't do
I'd cry for you
I'd lie for you
And there's no doubt that if I could take your place in heaven
I would die for you, yes I will
I would rather give up my life
Than to see tears in your eyes

I can't stand to see you cry

Cause it's hard for me to tell you I love you
As I'm standing over your grave
And I know I'll never hear your voice again
Why did you leave me
Why couldn't you just stay babe
Because my world is nothin', without you
Now I don't know what to do, with myself

I just don't know what to do with myself
I cant stand looking at those pictures on my shelf
Knowing it was just one week ago, i stood there and took that picture
There's just one thing that I wanna know
Why would God want to hurt me so bad,
Does He know how much it hurts to be missing you
Baby Im missing you
Baby Im missing you
I love you

oh God damn it I love you
Why did he take you away... from me
Cause I love you so...
I miss you so much baby I just can't go on baby

penat ler...

mlm yg sgt memenatkan...
mlm ni,
aku tibe2 tergerak ati nk wat report...
mnyesal btol..
gile la pnjg..
informal je padahal..
tp i wonder,
knape la evrytime buat report,
my informal report mesti lg pnjg dr formal report..
hahahahaha.
nk taw pnjg mane?
imagine doing a report for 3 hours.
bebal otak..
i started at around 10, n finished at 130.
lol.
tu la..
pdn muke ko ashyie. sape suro wat mlm2..
ko dah taw mlm2 ponger lg ko mau buat...
aiyer...
tp xpe la...
at least siap..

on another note..
im worried about a friend of mine...
hmm.
shud i talk about it?
maybe...
the story goes, die ni... emmm..
ntah ler..
x taw la apsal die cam, x betul..
bukan ler i mean x betul mcm gile.
i mean,
mcm xley duk diam.
sumthings bothering him.
i think that probably prob ngn relationship..
standard la tu en?
tp,
he's not the type to talk about it..
kalo nk tnye, takot di-label menyibuk pulak...
so,
ntah ler..
maybe when he's ready die cite kot...
x suke la kwn asyik masalah je..
x best.
:)
hmmm..
itu je la kot...
so here's me signing off.
nyte2!
:)

Thursday, March 4, 2010

lega~

tonight at 245 am, this will be my last post for today before going to bed(hopefully)

so just now, i had a long talk with .....
xley la bg korg name..
mmpos ler aku..
:P
so,
the thing that ive been holding on for so long,
had finally been expressed in words.
im glad that i did that.(with a LITTLE push.)
so finally,
i feel better. yeay! :P

im glad that it went well n not the horrible way i imagined it would go.
thank god the that person is open and emm... understanding.
yeah.
itu je la..
sbenanya nk ckp that im relieved je..
hahaha.
and
i know... i know..
u dont have to tell me..
i know ur thinking,
" ler budak ni. kecoh r. psl bnde ni pon nk post ke?"
and my answer to u is,
lantak aku la.
blog aku...
ko kesah wt pe.
xde pon aku pakse bace,,
saje mengarang.
x gnggu hidup sape2 pon.
hahaha.
huh lega~
:P :P :P

so that is..
last bit of karut-mengarut from me at 3am.
:)

Wednesday, March 3, 2010

selesai sudah sains bahan

so...
the test is over.....
how did i do u ask?
to put is simply,
F'in horrible.
kpd family kot2 yg bace, sorry...
amin dah try study,
tp, mmg x dpt nk hafal sumenye....
susah giler~
huhuhuhu...

so my feelings after the F'in test is,
BBBAAAABBBIIIIII!!!!!
susah kot nk hafal 3 chapter..
yg i thot dah hafal pon hilang...
adey..
sdey btul...
hurm...
so i guess no more LA9917 nex sem..
redha je la..
have to go back using the bus.
hahahaha

hmmm...
u guys must wonder how i can still laugh after all this..
the reason is simple..
its just who i am.
:)

i forgot~

terlupe pulak pagi ni kuiz statik....
hahahahaha.
how cud i have ever forgotten?
hampeh betul...
naseb bek the lecturer was kind enough to have a study session before the kuiz...
tp here's the awesome part...
mase die ngajar.
i thought"ooohhh.. senang je nie...."
hahaha.
mmg konfiden gile r....
skali dpt soklan...
hmmm....
mcm ni ke?
eh mcm salah je?
mane force yg ni?
20 minutes passed~
ok times up!
me:"WTF???!! ape je yg aku buat?"
mmg bebal la en?
tym ajar phm la sgt...
when it comes to doing it,
mmg fail..
aiyer....
knape la bebal sgt...
naseb bek dr roszaidi mmg baek...
dye tnye,
"nak amik kire x kuiz ni?"
OMG.. syg gil lecturer tu..
mmg nk tlg pelajar...
sorry la ye doc kalo kitorang mcm x ptot digelar pelajar.
:P
so,
dodged a bullet this morning...
im wondering how this afternoon will go...
sains bahan...
still x phm ape..
n its a test!
either 10% or 20%.
imagine..
sorry pa~
x dpt nk kekalkan above 3.00
n bubye LA9917
:(

test sains bahan is tomorrow! WTF?!

so tomorrow ade test sains bahan. or name cool skit material science..
seriously i tell you..
lngsung x phm.
hahahaha
y the hell do i need to learn this subject i dont F'in know..
sedang aku amik mechanical enginerring, khusus dlm design..
sejak bile pulak la design kne taw psl molecule structure en?
i think that plg kuat pon,
to design sumtin,
u need to know the materials, n how they react under pressure heat and so on,
xde kne mngene ngn atomic structure dan sebagai nya..
kan?
m i rite or m i rite?
:P
so,
mlm ni,
kne study 3 chapters, kalo ikut buku rujukan,
about 80++ pages.
gile~~~
mau pecah kepale otak..
add the fact that i can memorise to save my life..
so,
konklusinye, esok,
gudbye sains bahan,
i hope u don tkill my cgpa.
;)

Tuesday, March 2, 2010

insomnia

huu~
xley tido nye psl..
arini aku belum tidur lg..
ting tong ni...
tmbhn lagi pagi td lab.
mmg blur je....
dah la panas pulak...
melaka ni mmg pns...
xtaw la knape..
global warming kot?
hehehe.
who knows...
wel,,
xde bnde nk ckp sbenanya..
cume sgt2 ting tong sbb x tidur.
nk tidur ptotnye,
tp ade pulak tech comm kul 230.
dah byk ponteng,
so this time kene g no matter what..
tido dlm kelas pon boleh what??
:P

ciri2 wanita idaman

ok..
kalo nk ngarut,
the woman of my dreams must know the way without me giving her directions.
:P
phm2 sendri la ye?
tp rasenye, im not the bf type.
y u ask?
becoz,
  • maybe kuat jealous
  • maybe not protective enough(slalu terbakar diri)
  • needs constant attention
  • x suke di-ignore-kan
  • dan selebihnya x dpt nk tulis buat mase skarang.(kul 3 pagi. mane x blank nyer)
hm..
itu je ke nk cite?
memandangkan tgh cite psl ppuan en,
nape ppuan susah nk phm laki eh?
walaupon laki dah bg almost everything,
kne still x puas ati lg?
what do u want really?
n, plg x suke, kate bnde dah settle, nape even kalau, KALAU, 4 years past pon, korg still ngungkit lg?
hahahahaha.
jgn terase jgn marah,
luahan isi hati jejaka kesunyian.
i just wana know.
sbb diri sendri x dpt nk phm.
kalo buat assumption nnt salah la pulak..
so u guys tell me k?
cant wait to hear it.
:)

1st post

ok..
1st off.
welcome.
:)
xde reason pon nk create blog ni sbenanya...
saje nk bercerite..
sum1 once told me yg blog ni therapeutic.
so here im tryin.
maybe i cud untangle some webs in my mind..
hmm..
i think i have a problem.
problem tu,
i xtaw ape.
so,
u cud imagine btape tensionnye saye..
im not a very blogger i think, slalu dpt writers block. :P
but, im still typing.
ngarut je en?
:)
look forward to luahan hati saye ye?
nk komen komen la..
x kesah pon..
aku bukan jenis terasa.
kutuk lg aku suke.
:)