Sunday, April 4, 2010

a great 3rd of april =)

hehehehe.
the title says it all.
the best day of my life so far...
2 great things happened to me today.
1st n most important, i got to meet my gf, melissa edora, for the first time.
<3 <3 <3 2nd, MU kalah di tgn Chelsea. Woo Hoo!
hehehehe.

so the 1st thing...
my gf,
smlm(2nd april) dye ade dtg, dgn her fam kat melaka ni...
tp,
being the bastard that i am,
x g jmpe
dlm ati takut, segan, sipu2 malu, n mcm2 lg rase..
dye marah kejap,
tp kejap je la.
:)
n today(3rd april), she somehow, dtg sini to see me.
terharu kan? :P
yeah..
i luv u so much.
thnx syg...

ok, now 2nd thing.
MU KALAH!!!!
wahahahahaha.
bahagia nye aku.....
x sia2 aku bgn dr tido utk tgk match tu..
hahahaha.
sure bengang budak MU.
pada pendapat aku, aku tgk chelsea maen pon x la hebat sgt..
cam teruk jugak.
tp,
dpt jugak kalahkan MU 2-1.
hahha.
so,
bangge.
to all MU fans,
i fuck Manchester Bersatu.
hahahahha.
hahahahaha.

No comments: