Tuesday, March 2, 2010

ciri2 wanita idaman

ok..
kalo nk ngarut,
the woman of my dreams must know the way without me giving her directions.
:P
phm2 sendri la ye?
tp rasenye, im not the bf type.
y u ask?
becoz,
  • maybe kuat jealous
  • maybe not protective enough(slalu terbakar diri)
  • needs constant attention
  • x suke di-ignore-kan
  • dan selebihnya x dpt nk tulis buat mase skarang.(kul 3 pagi. mane x blank nyer)
hm..
itu je ke nk cite?
memandangkan tgh cite psl ppuan en,
nape ppuan susah nk phm laki eh?
walaupon laki dah bg almost everything,
kne still x puas ati lg?
what do u want really?
n, plg x suke, kate bnde dah settle, nape even kalau, KALAU, 4 years past pon, korg still ngungkit lg?
hahahahaha.
jgn terase jgn marah,
luahan isi hati jejaka kesunyian.
i just wana know.
sbb diri sendri x dpt nk phm.
kalo buat assumption nnt salah la pulak..
so u guys tell me k?
cant wait to hear it.
:)

2 comments:

Anonymous said...

am I in your list ? maybe not :(

Ashyie said...

what list?