mlm yg sgt memenatkan...
mlm ni,
aku tibe2 tergerak ati nk wat report...
mnyesal btol..
gile la pnjg..
informal je padahal..
tp i wonder,
knape la evrytime buat report,
my informal report mesti lg pnjg dr formal report..
hahahahaha.
nk taw pnjg mane?
imagine doing a report for 3 hours.
bebal otak..
i started at around 10, n finished at 130.
lol.
tu la..
pdn muke ko ashyie. sape suro wat mlm2..
ko dah taw mlm2 ponger lg ko mau buat...
aiyer...
tp xpe la...
at least siap..
on another note..
im worried about a friend of mine...
hmm.
shud i talk about it?
maybe...
the story goes, die ni... emmm..
ntah ler..
x taw la apsal die cam, x betul..
bukan ler i mean x betul mcm gile.
i mean,
mcm xley duk diam.
sumthings bothering him.
i think that probably prob ngn relationship..
standard la tu en?
tp,
he's not the type to talk about it..
kalo nk tnye, takot di-label menyibuk pulak...
so,
ntah ler..
maybe when he's ready die cite kot...
x suke la kwn asyik masalah je..
x best.
:)
hmmm..
itu je la kot...
so here's me signing off.
nyte2!
:)
1 comment:
hek5 awk rajen mr asyie i loike...ermm yeap maybe mase lum smpai kowt tanyer..he5 hoping things get better ryte!!
Post a Comment