Wednesday, March 3, 2010

i forgot~

terlupe pulak pagi ni kuiz statik....
hahahahaha.
how cud i have ever forgotten?
hampeh betul...
naseb bek the lecturer was kind enough to have a study session before the kuiz...
tp here's the awesome part...
mase die ngajar.
i thought"ooohhh.. senang je nie...."
hahaha.
mmg konfiden gile r....
skali dpt soklan...
hmmm....
mcm ni ke?
eh mcm salah je?
mane force yg ni?
20 minutes passed~
ok times up!
me:"WTF???!! ape je yg aku buat?"
mmg bebal la en?
tym ajar phm la sgt...
when it comes to doing it,
mmg fail..
aiyer....
knape la bebal sgt...
naseb bek dr roszaidi mmg baek...
dye tnye,
"nak amik kire x kuiz ni?"
OMG.. syg gil lecturer tu..
mmg nk tlg pelajar...
sorry la ye doc kalo kitorang mcm x ptot digelar pelajar.
:P
so,
dodged a bullet this morning...
im wondering how this afternoon will go...
sains bahan...
still x phm ape..
n its a test!
either 10% or 20%.
imagine..
sorry pa~
x dpt nk kekalkan above 3.00
n bubye LA9917
:(

No comments: