as always, holidays aren't the best time in my life...
i know....
u ppl sume, WTF???
x suke cuti...
blah blah blah...
i know2...
xya la bising....
tp dah mmg aku cmtu.. nk wat cane....
x suke holiday....
wana know why?
ntah la.....
feeling like alone,
no one there...
coz basically,
i sorg je kat umah..
dad kje,
sisters; sorg kje, sorg study.
so,
basically i sorg...
kwn2 belum cuti....
city bosan...
nothing there...
so tell me now,
ape yg best sgt psl cuti?
hmm?
No comments:
Post a Comment