Thursday, May 27, 2010

2 days of fun....

finally starting my holiday...
yehaa...
kelmarin gua pegi downtown.. dpt kasut futsal sebijik.....
lepas tu gua lepak ampang....
kat lookout point tuh....
byk la kapel ehem2....
tp itu bukan sebab gua pergi..
gua pergi sbb nk mkn oblong..
hahhaa.
dan lepak2 la..
amik udara nyaman..
;-)

smlm pulak wa lepak minum,
borak punye borak,
kul 1 lebih g ronda2 kl..
hahhaa.
xde kje..
aku dah lame duk kl ni pon belum taw lg jln2 kl niyh..
hahahhaa.
lepak dpn klcc, ade la sepasang lelaki ppuan ni,
kne sound ngn pak guard...
hahaha.
ape pak guard tu ckp aku x taw..
x amik kesah.
mmbe aku je dgr.
hahhaa.
kemudian,
setelah penat bercerita,
lepak di brj pula..
minum kejap..
haus sgt..
hehehe..
blk umah kul 4 pagi..
tido kul 5 pagi...
br nak lena, bapak dah kejut..
tlg anta dena..
aduyai.....

Tuesday, May 18, 2010

holidays...

seems like my holidays are only getting worse..
its been 3 weeks now, n i only went out,,, hmmm...
let me count..
zero times..
stuck at home mcm anak dara...
anak dara pon kua umah taw?!
aduyai....
tension gile...
ni semua kerane rakan2 ku yg tidak kelihatan...
br nk final...
biasala...
ipts mmg bengong skit..
ntah knape xley nk samekan cuti ngn ipta xtaw...
shheesssshhh!

mesti ramai di luar sane kate,
"ala.. lek ah.."
ha'ah...
try la living my life..
sitting at home alone, with nothing to do ngn ur dad x abes2 suh kemas umah padahal dah tiap2 ari kemas..
sengal...
org len wat sepah, org len kne kemas..
mmg la best duk umah...
nk kua,
tapi,
sorg?
gile lah xde life..
but ok la...
kwn sume ley harap..
no backstabbers, no pretenders..
haha..
u must be wondering,
ape kne mngene?
mmg xade pon..
bia lah...
gua rase nk taip, gua taip..
itu je cite..

Thursday, May 13, 2010

mother's day....

here's kind of a sad post...
if any of u havent known, my mom passed away 3 years ago...
July 25th 2007...

ive got an advice, to all u ppl who still have their mothers with them..
dont take it for granted...

i used to spend my time at home with my mom.
evrything my mom did,
i followed her around..
cooking, sewing, i was by her side everyday all the time..
ntah la.. it gave me so much joy...
but now, since she's gone,
my life became empty...
evrything i do, i feel worthless, useless, no point n so on...
imagine, mmg dr dulu lg,
evrytime im at home, i ade my mom teman... dye teman i, i teman dye..
tp, when im alone,
so whats the point?
i xtaw nk buat ape, why i shud do it..
ntah la...
blur...

tp im glad.
really glad that i was with my mom everytime i cud..
in the kitchen cooking,
in the living room making accessories out of beads...
tgk dye sew my buttons...
alahai..
so many memories...
i learned to cook from her...
thats sumthing im proud of...
i can help make food for my family...
sbb my family x reti masak.
heh.

so, to all u ppl out there,
make the most for ur mother....
even the little things,
just be with her is enough...
xde la perlu hadiah grand2,
teman dye pon dah cukop...
thats all...
a long, n late mother's day post.
='(

Tuesday, May 11, 2010

holidays at home...

as always, holidays aren't the best time in my life...
i know....
u ppl sume, WTF???
x suke cuti...
blah blah blah...
i know2...
xya la bising....
tp dah mmg aku cmtu.. nk wat cane....
x suke holiday....
wana know why?
ntah la.....
feeling like alone,
no one there...
coz basically,
i sorg je kat umah..
dad kje,
sisters; sorg kje, sorg study.
so,
basically i sorg...
kwn2 belum cuti....
city bosan...
nothing there...
so tell me now,
ape yg best sgt psl cuti?
hmm?

Thursday, May 6, 2010

oh fuckk

oh man oh man...
its been a boring week.
now tgh cuti sem..
gile bosan,..
kwn2 sume x cuti lg...
keta xde,
evrything xde la
im stuck at home doing house chores....
stupid life.
bpk la bosannye....
wished i had a better life..
or a way to spend my time.
sick of doing the same thing evryday...
i need VARIETY.
PLZ!!!